FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum postergliwice.fora.pl Strona Główna
->
Infrastruktura i komunikacja
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Inwestycje
----------------
Mieszkaniowe
Komercyjne
Użyteczności Publicznej
Infrastruktura i komunikacja
Architektura
----------------
Architektura i urbanistyka
Ogólne
----------------
Sprawy publiczne
Miasto po godzinach
Grupa Poster
Sprawy techniczne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kaspric
Wysłany: Pią 23:22, 24 Lip 2015
Temat postu:
Odświeżę wątek, bo dobre wieści mam
. Przeklejam mój post z SSC, warto odnotować.
W wątku na SSC o Intercity można znaleźć są przecieki odnośnie nowego rozkładu. Trzeba pamiętać, że ta wersja z wielkim prawdopodobieństwem będzie okrojona (to są możliwe do uruchomienia pociągi, a co z tego będzie, zobaczymy), ale z oczywiście najbardziej interesującego nas kierunku wygląda to tak:
Przyjazdy
Pociąg - godzina - z
EIP 11:36 Gdynia Główna
EIC Eugeniusz Kwiatkowski 13:49 Gdynia Główna
EIP 19:46 Gdynia Główna
EIP 22:46 Warszawa Wschodnia
Odjazdy
Pociąg - godzina - do
EIP 5:09 Warszawa Wschodnia
EIP 8:09 Gdynia Główna
EIP 14:09 Gdynia Główna
EIC Eugeniusz Kwiatkowski 16:09 Gdynia Główna
Wygląda to bardzo obiecująco. Mi osobiście brakuje jednego odjazdu ok 18-19 i przyjazdu przed 10:00.
Z innych ciekawostek - 3 TLK do Lublina (przez Włoszczową - Kielce) w czasie ok 5h10 i 2 hitowe pociągi IC do Poznania przez Lubliniec - czas przejazdu ok 3h30 (!!).
kaspric
Wysłany: Czw 18:00, 13 Cze 2013
Temat postu:
Jak chcą się bawić w blokowanie, to niech raczej każą Czechom kupić tabor Newagu albo Pesy
))
stachu
Wysłany: Czw 17:58, 13 Cze 2013
Temat postu:
No muszą, ale to pokazuje, jak PKP (grupa) boi się nowych, prywatnych przewoźników, z którymi może nie wytrzymać konkurencji. A pierdolino w drodze
kaspric
Wysłany: Czw 17:55, 13 Cze 2013
Temat postu:
Nie wejdą w grudniu, wejdą na rozkład letni
stachu
Wysłany: Czw 17:52, 13 Cze 2013
Temat postu:
Wczoraj optymistycznie, dziś trzeba zejść na ziemię, bo beton z PKP PLK etc. dał o sobie znać :
Koniec marzeń Leo Expressu?
stachu
Wysłany: Śro 19:28, 12 Cze 2013
Temat postu:
m966: Miałem to wrzucić, ubiegłeś mnie
kaspric: No ba!
Tylko jeszcze remont dworca i będę dumny jeszcze bardziej z Gliwic. Aż będzie się miło przyjeżdżać do siebie, po podróżach.
kaspric
Wysłany: Śro 15:47, 12 Cze 2013
Temat postu:
^^ a ja pisałem w komencie
- jeśli to + pendolino wypali, to jest szansa nawet na 8-10 par do Warszawy dziennie. Brzmi rewelacyjnie
m966
Wysłany: Śro 12:20, 12 Cze 2013
Temat postu:
Pisałem o tym na blogu: Leo Express chce jeździć do Gliwic.
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739,14080359,Czesi_z_Leo_Express_chca_nas_wozic_pociagami_do_Warszawy.html
kaspric
Wysłany: Pią 10:47, 31 Maj 2013
Temat postu:
Zobaczymy. Na logikę troche kłóci się to z "kursami w szczycie"
. I fakt faktem razem z protezą Koniecpolską będzie koniec połączeń Wro-Gl-Waw, więc jeśli IC nie chce oddać tego rynku w 90% (kto będzie jechał samochodem do Kato, żeby przesiąść się na pociąg?) te kilka kursów powinno się pojawić. No nic, jeszcze trochę czasu do decyzji zostało.
stachu
Wysłany: Pią 5:08, 31 Maj 2013
Temat postu:
Boję się, że sezonowość to nic innego jak połączenia tylko w wakacje, czy jakieś tam wolniejsze dni od pracy. Wszystko ma się okazać za kilka miesięcy, ja może będę wiedział więcej wcześniej to się podzielę informacjami
kaspric
Wysłany: Czw 16:41, 30 Maj 2013
Temat postu:
^^ podejrzewam, że sezonowość może polegać na tym, że w wakacje będzie więcej relacji bezpośrednich Gliwice/BB/Kraków-Gdynia, a poza wakacjami relacje będą skrócone do Warszawy i np. z Gliwic/BB do Gdyni będzie konieczna przesiadka w Warszawie, a ograniczona będzie podaż na odcinku Warszawa-Gdynia. We'll see.
stachu
Wysłany: Czw 14:15, 30 Maj 2013
Temat postu:
Chciałbym zaznaczyć, że mają być to połączenia GLIWICE - Katowice - Warszawa - GDYNIA (sezonowe). Co się kryje za "sezonowe" ja nie wiem.
kaspric
Wysłany: Śro 23:24, 29 Maj 2013
Temat postu:
^^ no 6 to już byłoby idealnie, wychodzi fajny takt 3 godzinny. Co ważne, takie pociągi są konkurencyjne dla samochodu w podróżach służbowych, a do tego niezbędna jest w miarę dobra częstotliwość. Bardzo ważne, by rano były 2 wyjazdy, ok 6 i 8
Nie wiemy jeszcze, jaki będzie dokładnie takt, ale najchętniej widziałbym takie ustawienie: (wyjazd z Warszawy / wyjazd do Warszawy) 20 / (nocowanie) 6 , 5 / 8, 8 / 11, 11 / 14, 14 / 17, 17 / 20
stachu
Wysłany: Śro 21:39, 29 Maj 2013
Temat postu:
kaspric napisał:
Ciekaw jestem, ile relacji dziennie będzie wydłużonych. Mam nadzieję, że nie tylko skrajne. Przydałyby się przynajmniej 4 pary pociągów w relacji bezpośredniej do Warszawy, byłoby cudnie. Pierwotnie z Katowic pociąg miał być co godzinę, przy relacjach wydłużonych oraz do Wrocławia, a tej samej liczbie taboru, jest to oczywiście niemożliwe.
Kolega mówił mi, że mają to być kursy w szczycie do 4-ech par, a może nawet 6-ciu.
m966
Wysłany: Śro 20:40, 29 Maj 2013
Temat postu:
kaspric napisał:
^^ to już od pewnego czasu wiadomo.
Ale teraz zaprezentowali to już oficjalnie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin