Autor Wiadomość
m966
PostWysłany: Czw 10:50, 02 Wrz 2010    Temat postu:

strazn1k napisał:
Jak na razie nie wygląda, aby 4 pasy od nowej drogi były przedłużane do wiaduktu nad autostradą, czy są jakieś plany z tym ?


Jast to prawdopodobnie zadanie dla GDDKiA.


strazn1k napisał:
Zawsze jak wracam od strony Rybnika, na samym końcu wiaduktu(czyli ten zjazd bliżej Gliwic, dokładniej jest tam też wyjazd z wysypiska). Jest naprawdę ostry wybój, nie zdziwiłbym się jakby kiedyś coś się tam stało(Już nie mówiąc jak beznadziejnie jest tam biała linia po jezdni poprowadzona). Jeśli wiecie o czym piszę, to czy z tym będzie coś robione ?


Powinno być. Wybój pojawił się na drodze po tym, jak przedłużono pas zieleni miedzy jezdniami. To też prawdopodobnie zajęcie dla GDDKiA.
strazn1k
PostWysłany: Śro 23:12, 01 Wrz 2010    Temat postu:

Mam kilka pytań odnośnie rybnickiej, byłbym szczęśliwy widząc odpowiedzi na nie Smile

Jak na razie nie wygląda, aby 4 pasy od nowej drogi były przedłużane do wiaduktu nad autostradą, czy są jakieś plany z tym ?

Zawsze jak wracam od strony Rybnika, na samym końcu wiaduktu(czyli ten zjazd bliżej Gliwic, dokładniej jest tam też wyjazd z wysypiska). Jest naprawdę ostry wybój, nie zdziwiłbym się jakby kiedyś coś się tam stało(Już nie mówiąc jak beznadziejnie jest tam biała linia po jezdni poprowadzona). Jeśli wiecie o czym piszę, to czy z tym będzie coś robione ?
Qwe
PostWysłany: Śro 20:07, 30 Gru 2009    Temat postu:

Tylko, ze wiadukt w ciagu ul. Rybnickiej bylby bardziej uciazliwy w budowie (tak mi sie zdaje). Jesli juz nie zmieniac Rybnickiej, to mozna bylo tez zrobic rondo nad nia jak na Pszczynskiej (ale to tez byloby uciazliwe) Opcji wiele ^^
m966
PostWysłany: Śro 13:53, 30 Gru 2009    Temat postu:

Najlepiej by było, jakby wiadukt był w ciągu Rybnickiej, a Knurowska z łącznicami tworzyłaby rondo. Coś a'la węzeł DTŚ z deGaulle'a w Zabrzu.
kaspric
PostWysłany: Śro 12:58, 30 Gru 2009    Temat postu:

Szkoda, że ten węzeł jest generalnie niezbyt dobrze zaprojektowany, wiadukt powinien być w ciągu ulicy przecinającej Rybnicką (nie chce mi się sprawdzać nazwy), a nie z boku. Prawdopodobnie powodem jest to, że pierwotnie inwestycja miała być podzielona na etapy i najpierw miały być światła, a potem dobudowany wiadukt. Skoro budują wszystko na raz, mogli zrobić to odwrotnie.
m966
PostWysłany: Śro 12:30, 30 Gru 2009    Temat postu:

Wizualizacja skrzyżowania Rybnicka-Knurowska. Widok od strony Bojkowa:

Qwe
PostWysłany: Czw 22:27, 09 Lip 2009    Temat postu:

A którędy Noworybnicka?
kaspric
PostWysłany: Czw 22:21, 09 Lip 2009    Temat postu:

martinextra napisał:
Juz tak sobie myslalem ze moznaby ja bez wielkiego problemu poszerzyc do przekroju 1x2 /chyba 2x2 Wink/ a blizej centrum 1x4 na calej dlugosci bez praktycznie zadnych wyburzen. Zreszta to samo moznaby zrobic z Toszecka. Tylko tu problemem jest wiadukt na DK 88 ale pewnie i on za niedlugo bedzie wymagal remontu wiec moznaby to wykorzystac. Ciekawy jestem jakie sa plany....
Co do Toszeckiej to plany mam ja z Wixem i zostaną przedstawione, jak się zwizualizują. Toszecka nie potrzebuje wielkich inwestycji, tylko sprawnej inżynierii ruchu.

Co do Rybnickiej (i w sumie też Toszeckiej) - oczywiście parametry trzebaby zwiększyć, ale też trzeba na to uwazać. Generalnie wydaje mi się, że wskazane jest nie zachęcanie ludzi do wjazdu do centrum, dlatego widziałbym parametry 2x3 (docelowo oczywiście, druga jezdnia jako Noworybnicka, nie wzdłuż istniejącej) przez centrum do Żwirki i Wigury, dalej obniżenie parametrów tak, by przy Nowym Świecie było 1x3, max 1x4. Swoją drogą Noworybnicka IMO to jest niezły pomysł, tamte tereny są urbanistycznie rozcięte.
kwachu89
PostWysłany: Czw 21:43, 09 Lip 2009    Temat postu:

Mnie się wydaje że obecna sytuacja na rybnickiej to wynik zamknięcia pszczyńskiej... Po oddaniu węzła Sośnica (albo Gliwice Wink ) sytuacja powinna się poprawić...
martinextra
PostWysłany: Czw 21:31, 09 Lip 2009    Temat postu:

Robak napisał:
Przebudowa skrzyżowania to wielki plus, ale kolejne wielkie sklepy to już nie napawa radością. Pewnie będzie z niego korzystać wielu mieszkańców przede wszystkim południowej części powiatu, ale i pewnie spora część gliwiczan. Oby tylko konkurencja nie okazała się śmiertelna dla sklepów niesieciowych.

A co do mapki z Rynkowego to czy przypadkiem nie jest źle opisana? Tam gdzie jest napis: "kierunek Gliwice" powinien być zmieniony na np. "kierunek Rybnik", a "kierunek Knurów" na "kierunek Żernica".

Auchan to dobra lokalizacja. W poblizu jest Knurów z 40 tys mieszkancow, Sikornik i Trynek plus okolice.

a tak na marginesie wartoby sie zastanowic co dalej z Rybnicka... a konkretniej jej odcinkiem od skrzyzowania z A4 do centrum. To chyba jedna z najbardziej zakorkowanych ulic w Gliwicach. Juz tak sobie myslalem ze moznaby ja bez wielkiego problemu poszerzyc do przekroju 1x2 a blizej centrum 1x4 na calej dlugosci bez praktycznie zadnych wyburzen. Zreszta to samo moznaby zrobic z Toszecka. Tylko tu problemem jest wiadukt na DK 88 ale pewnie i on za niedlugo bedzie wymagal remontu wiec moznaby to wykorzystac. Ciekawy jestem jakie sa plany....
kaspric
PostWysłany: Wto 11:26, 07 Lip 2009    Temat postu:

a masz Razz
wix
PostWysłany: Wto 11:20, 07 Lip 2009    Temat postu:

Panie Admin, co to za temat wątku? Razz Gdzie Bojkowska a gdzie Rybnicka? Razz
Robak
PostWysłany: Wto 10:38, 07 Lip 2009    Temat postu:

http://rowerowegliwice.blogspot.com/2009/07/rowerem-nad-ulica-rybnicka.html
Robak
PostWysłany: Wto 9:58, 07 Lip 2009    Temat postu:

Wszyscy byli bardzo mili Smile A teraz jestem na etapie starań o współpracę informacyjną Smile Więc na razie nie będę uciekał się do nazwisk by nikogo nie zrazić. Ale współpracowałem z nimi już przy pisaniu pracy magisterskiej i nigdy nie było problemu. To kontaktowi ludzie Smile
kaspric
PostWysłany: Wto 9:51, 07 Lip 2009    Temat postu:

Super, napisz to też w prywatnym postera w temacie o zapytaniach. Przy okazji podaj tam z kim rozmawiałeś i czy był ten ktoś miły Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group