Autor Wiadomość
KwiateK
PostWysłany: Czw 21:19, 18 Lip 2013    Temat postu:

Od poniedziałku (22.07) zamknięty będzie fragment J. Śliwki (od mostu nad Kłodnicą do dyrekcji IZO ERG). Już stoją przygotowane odpowiednie znaki drogowe, a na Orlickiego przygotowano tymczasowe przystanki dla autobusów (624).
m966
PostWysłany: Nie 19:42, 30 Cze 2013    Temat postu:

KwiateK napisał:
Podczas Industriady można było otrzymać informacje, w których podawano, że DTŚ ma rzekomo biec nie po ul. Portowej, ale po drugiej stronie Kłodnicy, cyzli po ul Nadrzecznej Shocked
Ktoś chyba nie ma o DTŚ pojęcia....


Na jakiejś starej mapie, którą mam w domu też był wyrysowany taki planowany przebieg. Możliwe, że były takie koncepcje i niektórzy uważają, że są wciąż aktualne.
KwiateK
PostWysłany: Nie 19:06, 30 Cze 2013    Temat postu:

Podczas Industriady można było otrzymać informacje, w których podawano, że DTŚ ma rzekomo biec nie po ul. Portowej, ale po drugiej stronie Kłodnicy, cyzli po ul Nadrzecznej Shocked
Ktoś chyba nie ma o DTŚ pojęcia....
Kwarek
PostWysłany: Śro 12:23, 19 Cze 2013    Temat postu:

Do najnowszego MSI (ale papierowego, w elektronicznym nie widzę) ma być dołączona mapa DTŚ. To jakieś ciekawsze mapy, czy wydruki z materiałów dostępnych na stronie DTŚ (link na poprzedniej stronie)?
KwiateK
PostWysłany: Nie 20:47, 19 Maj 2013    Temat postu:

Thx za info
kaspric
PostWysłany: Pią 21:31, 17 Maj 2013    Temat postu:

^^ Kiedyś tam był plan mega ronda, ale został zmieniony.
KwiateK
PostWysłany: Pią 20:40, 17 Maj 2013    Temat postu:

Dzięki za linki.
Już jakiś czas temu słyszałem o rondzie w tym miejscu, ale nie spotkałem żadnych konkretnych informacji na ten temat.
proso2
PostWysłany: Wto 6:38, 14 Maj 2013    Temat postu:

Po pierwsze w tym miejscu nie ma być ronda, a wiadukt DTŚ-ki nad skrzyżowaniem z sygnalizacją świetlną. Mają być zachowane obecne drogi dla rowerów, ale bardziej pokraczne, niż obecnie. Projektant i ZDM najwyraźniej nie sprostali zadaniu, żeby wszystko zrobić tak, jak należy.
Kwarek
PostWysłany: Pon 22:57, 13 Maj 2013    Temat postu:

Tutaj jest chyba najwięcej danych technicznych:
http://www.dts-sa.pl/bip/dokumentacja-techniczna-gliwic/
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/dtsprzetarg/Kontrakt_G2/wyciag_z_dokumentacji_odcinek_g2.htm
KwiateK
PostWysłany: Pon 21:15, 13 Maj 2013    Temat postu:

Mam pytanie (związane z okolicą DTŚ): gdzie można znaleźć wizualizacje/informacje jak będzie wyglądało rondo w okolicy Portowej/Śliwki/Orlickiego?
Kwarek
PostWysłany: Wto 20:10, 02 Kwi 2013    Temat postu:

Jechałem dziś ok. 16 przez okolice newralgicznego rejonu objazdu DK88 i mogę powiedzieć jedno - oj będzie masakra. I to od strony, której się nie spodziewałem. Łabędzka stała w obie strony między Chemiczną a rondem, rondo przytkane, Andersa ślimaczyła się do jednostki, Okulickiego stała w jedną stronę do połowy odległości do Sowińskiego w drugą chyba do pierwszego bocznego wejścia na Cmentarz, Kozielska jako tako przejezdna.
Zdziwiło mnie, że niektóre ciężarówki nie wiadomo dlaczego jadą Okulickiego do Andersa i tam dopiero skręcają w prawo (czyżby ZDM zapomniał zdjąć jakichś znaków?). Niestety nie chciało mi się wracać 30 minut do domu i dalszą trasę pokonałem Kozielską, więc relacji z okolic Tesco nie będzie. Wink

Najgorsze jest to, że tego odcinka nie ma teraz jak ominąć. Najbliższa droga, to przez Sośnicowice i Łany, Toszecką i Edisona lub A4 przez Kleszczów. Jak to się w przeciągu najbliższego tygodnia nie unormuje, to tak będzie przez najbliższy rok...


EDIT. Zresztą, na zdjęciu, które linkowałem w temacie PKM przypadkiem odrobinę widać jak tam wyglądało. 93 jest tam rozkładowo ok. 16:20.
http://www.phototrans.pl/14,616148,0,_______206_085_WPI_VL24.html
ziutek997
PostWysłany: Śro 16:42, 13 Mar 2013    Temat postu:

Pierwsze opóźnienia?
Kwarek
PostWysłany: Śro 10:40, 13 Mar 2013    Temat postu:

W najnowszym MSI jest napisane, że zamknięcie DK88 i Portowej nie odbędzie się 18 marca, jak pierwotnie planowano, a w późniejszym terminie (nie podano go na razie).
Gmeras
PostWysłany: Pon 19:01, 25 Lut 2013    Temat postu:

też racja.
To do mojej propozycji dorzucić Twoją. Myślę że to mogło by usprawnić ruch w tym rejonie. Tak samo pozmieniać pierwszeństwa z portowej w Edisona i Okulickiego w kozielską
Kwarek
PostWysłany: Pon 18:51, 25 Lut 2013    Temat postu:

To też jest wyjście, ale nie rozwiązuje jednego problemu: trzy samochody zwykłe lub jeden TIR skręcający w lewo z Łabędzkiej blokuje całą Łabędzką. A cała Strefa może próbować skrócić sobie drogę i zamiast kierować się oficjalnym objazdem przez Arenę, będzie chciała pojechać Łabędzką i skręcić w lewo właśnie na tym skrzyżowaniu. Co przy dużo większym ruchu od strony centrum (= cały objazd DK88), spowoduje zatkanie całej Łabędzkiej. W zwykłe dni przy zwykłym ruchu ze Strefy korek często sięga świateł przy Tesco.

Podejrzewam, że właśnie dlatego objazd wygląda w ten sposób, a nie został zrobiony w dwie strony po Łabędzkiej. Drugim powodem byłoby krzyżowanie ruchu na zjeździe Dk88->Łabędzka w kierunku na Bytom.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group