| Autor | Wiadomość | 
	
		| ewa 
 
 
 Dołączył: 07 Wrz 2010
 Posty: 7
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 12:30, 10 Mar 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | m966 napisał: |  	  | To ciekawe. Jak linia startowała, to przejazd zajmował tylko 20 minut. Potem 22, a teraz jeszcze dłużej.
 | 
 podobne zjawisko można zaobserwować na trasie Gliwice-Katowice. Jeszcze w drugiej połowie 2009r przejazd zajmował 33 min pociągiem, a teraz jest to 38-39 wg rozkładu, a faktycznie nieraz dużo dłużej. Sam przejazd między Gliwicami a Zabrzem wydłużył się z 7 do 10-11 minut. Ale pewnie jak skończą budować A1, to czas przejazdu się skróci. Aktualnie pociąg bardzo zwalnia w tym miejscu
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez ewa dnia Czw 12:30, 10 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| kaspric Administrator
 
 
 Dołączył: 16 Mar 2008
 Posty: 4901
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kopernika
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 16:05, 30 Mar 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Likwidują kolejne pksy łączące Gliwice z Rybnikiem. Tam już prawie nie ma konkurencji, ciekawe, jakby się sprawdziła kolej? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| m966 
 
 
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 3836
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Eisengiesserei
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 19:46, 30 Mar 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| W tej chwili na trasie Rybnik-Gliwice sukces osiągnie wszystko, co... będzie jeździć. Jak masz do wyboru brak komunikacji, to każda komunikacja wydaje ci się atrakcyjna. Nawet busiarstwo albo 194 z przesiadką w Leszczynach na 17/18/19. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| wix 
 
 
 Dołączył: 17 Maj 2008
 Posty: 1201
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Tarnowskie Góry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 10:38, 12 Kwi 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ładne te elfy, wreszcie dobre wydanie barw śląskich  . Jutro prezentacja, dziś już był na trasie Katowice-Częstochowa podobno: 
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| gilbertus86 
 
 
 Dołączył: 08 Cze 2008
 Posty: 192
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Wrocław
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 10:42, 12 Kwi 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| ^^ nie barwy slaskie, a wojewodzkie   
 ciekawe czy od razu trafia do ruchu czy teraz tylko zrobia prezentacje i beda czekac na start Kolei Slaskich?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| glewitz 
 
 
 Dołączył: 09 Maj 2008
 Posty: 522
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Gliwice
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 21:28, 18 Maj 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| do października przejmują je Przewozy Regionalne, a od października Koleje Śląskie  ale to pewnie wszyscy wiedzą   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kwachu89 
 
 
 Dołączył: 10 Cze 2008
 Posty: 514
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 13:21, 28 Cze 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Pierdu, pierdu o KŚ ale jest ciekawy fragment co do przyszłości linii Gliwice - Bytom... 
 
  	  | Cytat: |  	  | W grudniu Koleje Śląskie przejmą dwie kolejne linie: Bytom – Gliwice i Tychy Miasto – Katowice – Sosnowiec Główny (Szybka Kolej Regionalna). – Na trasę Tychy Miasto – Sosnowiec będziemy potrzebowali 4 sztuki taboru plus jedna rezerwy, natomiast na linię Gliwice – Bytom będziemy potrzebowali dwa szynobusy – mówi prezes Worach. Ocenia również, że na linii z Gliwic do Bytomia konieczna jest budowa ok. 3 nowych peronów tak, aby z pociągów zaczęło korzystać więcej pasażerów. - Rozmawiamy już z PKP PLK o nowych peronach na linii Gliwice - Bytom, a także o remoncie linii Tychy – Bieruń – zaznacza prezes KŚ. | 
 Tutaj całość
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| kaspric Administrator
 
 
 Dołączył: 16 Mar 2008
 Posty: 4901
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kopernika
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 14:10, 28 Cze 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Wywalenie PKP PR powinno nastąpić lata temu. Świetne info
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| m966 
 
 
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 3836
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Eisengiesserei
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 15:06, 28 Cze 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| 2 szynobusy oznaczają częstotliwość max 30 minut. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| k.kowalski 
 
 
 Dołączył: 27 Sie 2008
 Posty: 906
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Stare Gliwice
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 15:40, 28 Cze 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Co znaczy "budowa 3 peronów na linii G-B? 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez k.kowalski dnia Wto 15:40, 28 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| adas 
 
 
 Dołączył: 17 Maj 2011
 Posty: 70
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Tarnowskie Góry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 15:46, 28 Cze 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | k.kowalski napisał: |  	  | Co znaczy "budowa 3 peronów na linii G-B? | 
 Podejrzewam, że chodzić może o Zabrze Północ (najłatwiej), Zabrze Biskupice (średnio z sensem ale też realnie).
 Trudniejsze do wykonania: Zabrze Kopernika, Zabrze Maciejów (nad linią tramwajową), Gliwice Sośnica. Oby chociaż Zabrze Północ otworzyli... było.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| m966 
 
 
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 3836
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Eisengiesserei
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 16:16, 28 Cze 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| W Sośnicy przydałoby się zainwestować w większą stację obsługującą wszystkie trzy kierunku (Bytom, Katowice i - przyszłościowo - Rybnik). Jest nawet na nią fajne, wydaje się, miejsce: 
 
   
 Idealnie nadaje się na węzeł przesiadkowy z jakimś niedużym P&R.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| adas 
 
 
 Dołączył: 17 Maj 2011
 Posty: 70
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Tarnowskie Góry
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 16:28, 28 Cze 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Idealne jest... Tylko kasa :/ 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| m966 
 
 
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 3836
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Eisengiesserei
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 16:31, 28 Cze 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No owszem, kasa. Ale jeśli marzymy o normalnej SKM, to ta stacja prędzej czy później i tak musi powstać. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| m966 
 
 
 Dołączył: 30 Mar 2008
 Posty: 3836
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 5 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Eisengiesserei
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 16:40, 28 Cze 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Przy okazji kolejne obowiązkowe miejsce - Zabrze Piłsudskiego. W sąsiedztwie jest spore blokowisko, stadion Górnika i ogród botaniczny. Poza tym, to mniej więcej dokładnie w pół drogi z Sośnicy do centrum Zabrza. 
 
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |